måndag 7 april 2008


Visar en bild på växthuset min käre man har knåpat ihop till mig. Jag blev så avundsjuk på alla fina växthus som visades på olika bloggar. Så jag kopierade en av bilderna satt upp på kylskåpet och sa det här vill jag ha ! ett, tu, tre så var det fixat....(måste erkänna att det gick väldigt lätt den här gången, han gjorde faktiskt till och med två stycken) Jag har det ena just nu inne, jag har satt frön i det men det andra hamnade ute med några vita pelargoner i.
Idag är det måndag, jag ska strax iväg på syjunta vi är 7 st 40 + kompisar som haft syjunta regelbundet sen -86 inte dåligt va, vi började tidigt då var vi flitiga ,stickade tröjor till släkt och vänner men nu handarbetas det inte lika flitigt, man kan säga attt nu pratas och äts det mer i stället.
Önskar alla bloggare en bra och skön vecka önskar också att vi kunde få lite sol och värme.

8 kommentarer:

Helene på Rörvik sa...

Så fint växthus, de är jätteroligt att ha min gubbe har också snickrat ihop ett till mig :)
Trevligt med symöte, kul att träffas och prata :)
Ha en fin vecka!
Kram Helene

Vardagslycka sa...

Vilket fint växthus! Nu längtar jag verkligen efter att få börja fixa och dona i trädgården och plantera lite. Men var tog våren vägen?
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram, Carina

Anonym sa...

Åh en så händig man du har!¨
Jättefint växthus
Kram Lena

Anonym sa...

Ett väldigt fint litet växthus din man gjort. Skulle gärna vilja ha det själv istället för mitt stora växthus som alla glasrutor är trasiga i , först efter Gudrun stormen och sedan när den lagades, pajade igen efter Per stormen.
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket underbart växthus - vilken make du har ☺ Härligt!

Jo, den lilla spiken har jag köpt i en butik i Linköping som heter EPOK.

Kram Jes

My White Cottage sa...

Vilket fint växthus! Jag har ett liknande som idag är grått men ska få sig en omgång vit färg!

Ha en skön söndag! Kram Jenny

Unknown sa...

tack för besöket. nya bloggis besök är lika roligt varje gång.
hoppas att Du tittar in fler gånger
Kramisar Jeanette

Unknown sa...

Tack Carina för fin kommentar och besöket på min sida.
Vilket fint växthus mannen har snickrat till dig. Alltid lika roligt när dom gör något vi vill ha.
Hoppas vi ses igen
Krmaisar Jeanette