söndag 20 april 2008

Härliga VÅR !!

Idag sken solen och  det var underbart vårväder Henrik och  jag begav oss ut i skogen för lite trim orientering. Efter lite förvirring så var vi nöjda efter att vi hittat 6 kontroller. Vi tog cyklarna tillbaka hem och avnjöt lunch ute, så skönt.

april -08 043

 

 

     VITSIPPOR SÅ

       VACKERT !!

    

        

   

                      april -08 041                                            

       Plockade med  några

       vitsippor hem fick sitta

       i en brun liten kanna.

       Bruna flaskor passade

       fint till.

  

      

         

                                                           

          Släpp alla måsten, ut och

     njut av allt vackert                             

 

          Vardagskraft ?!

     det är de små stunderna vid

     någon källa.

    

5 kommentarer:

Poppins sa...

Tack för besöket hos mig! Kul att hitta till din sida och se det fina växthuset. Tänk om man hade en sådan händig man!

Vardagslycka sa...

Ja, nu är det en härlig tid med allt som knoppas och växer. Försöker ta vara på de små stunderna och njuta.Fint med vitsippor.
Bandet som spelade i London är Good Charlotte, ett amerikanskt band som är tjejernas stora idoler sen flera år tillbaka.
Ha det fortsatt bra!
Kram, Carina

Jes/Vita villa vila sa...

TACK för dina rara ord inne hos mig - blir så glad!

Vilka härliga vårbilder det var här då!!! Mysigt!

Kram/Jes

Chatarina sa...

Vilken händig man du har. Det blev så snyggt.
Ha det gott
Chatarina

Pernilla sa...

Så fina visippor du plockat.. Och du vilken duktig man du har... Tror jag ska beställa likadana av min man jag oxå (får hoppas det går lika lätt som för dig )

Kram och skön vecka till er