onsdag 9 juli 2008

Snart semester!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar, fyra veckors semester ligger framför, fyra veckor som ska fyllas med Sol, bad, auktioner, loppisar, resa till Kroatien, vila, hallon, glass och mysiga grillkvällar.

Håller just nu på att inreda mitt brorsbarns lekstuga i sjörövarstil, visar bilder senare. Idag blir det en bild från vår snickarbo`a.

juli 08 057

PICT8282

Idag har jag och min dotter varit ute och letat sten för att få min "stenkant" färdig. Tänk att sten kan vara så vackert! Idag letade vi efter vägkanten, men lycka är att få gå vid havet eller på en vacker strand och plocka sten.

Det är sommar!

juli 08 042

2 kommentarer:

Vardagslycka sa...

Hejsan!
Vilken fin snickarboa ni har!

Loppisen där jag fyndade fönstren var i Dingtuna, det var en annons i VLT förra veckan ( i slagrutan) om en gårdsloppis som var öppen förra helgen ( lörd o sönd ), den låg ganska nära kyrkan och det var skyltat. Men jag tror att det bara var en tillfällig grej för att "rensa" lite, men det kan ju hända att de fick saker kvar och kör en vända till. Håll utkik i Vlt.
Ha en fortsatt härlig semester!
Kram, Carina

Philura sa...

apännande med sjörövarstil!