söndag 1 juni 2008

Härliga sommar !

 juni 08 011

 

 

 

 

 

 

 

En hel helg utomhus, kan det bli bättre ?

Jag har mest legat i hängmattan och njutit av sol och värme, men lite trädgårdsarbete har det också blivit förstås. Tomaterna har blivit omplanterade samt rensat lite ogräs. Uteplatsen har också blivit lite stylad nya gardiner och rostiga ljuslyktor.

juni 08 046

 

Ja som ni ser så är det mycket ROST hemma hos mig just nu. Det finns så mycket vackert i rost att köpa men man kan också själv göra mycket av tex. armeringsjärn. blomstöd, hjärtan och spaljeér. Rost och växter passar så vackert ihop tycker jag.

 

 

 

Hoppas att ni alla också haft en lika skön helg som jag, Nu ligger en ny vecka framför igen men semestern närmar sig med storm steg.

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Här duggar det p morgonen - men då slipper man ju vattna.
Jag kunde inte se dagens bilder - men rost hör också till mina favoriter.

Kram Maud

Mjuka sa...

ja det är så vackert med rost!! jag njuter av mina rostade ting
kraaaaaam

MiaMaria sa...

Hej!

Visst är det vackert med rost!

Lycka till inne hos mig!
Ha´en bra dag!
MiaMaria

Philura sa...

Rostiga saker har jag alldeles för lite av :). Det är såååå läckert!