fredag 2 maj 2008

ÄNTLIGEN FREDAG !!

bilder från cinas hem 067

I dag får ni se en bild på mina fina kuddar som min syster sytt till mig, sydda i lappteknik i vita olika tyger, dekorerade med spets och knappar. I dag har jag jobbat sen blev det trädgårdsarbete. Jag har gjort om en rabatt, lagt torvblock som kant samt planterat lite nya perenner. Visar bild på det senare. När jag kom in hade min dotter bakat sockerkaka, den åt vi upp men jag visar en bild på våra fina handdukar.

födelsedag, sälen och småplock 101

Önskar alla en härlig helg !

Jag har äntligen fått till en bloggräknare så nu kan jag hålla koll på hur många besökare jag har kul. Tack för alla fina kommentarer, det är alltid så kul att läsa dem.

6 kommentarer:

Philura sa...

Så fina kuddar din syster sytt, Jättefina tygkombinationer.

Cathrine

My Lovely Things sa...

Hej!!
tack för grattishälsningen..
så fin blogg du har..

underbart vackera kuddar--så välgjorda..
kram anna

Anonym sa...

Vilken duktig syster du har, kuddarna e jättefina.
Handukarna är oxå härliga, jag har liknande och det är såå hemtrevligt med sådana handdukar när man bakat
Kram Lena

Vardagslycka sa...

Tack för besöket hos mig! Och tack för dina rara ord. Vad kul att få ett "ansikte" på dig!
Det är så roligt att vara igång med butiken igen, nu känns det som sommar.
Så fina kuddar din syster har gjort! Fina färg- och tygkombinationer.
Ha det så gott och hoppas vi ses igen.
Kram, Carina

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj så mycket fint! Vackra kuddar och handdukar och vilket fint växthus din man gjort dig!! Mari.

Ankan sa...

Men vilken duktig syster du har! Kuddarna är jättecharmiga!
Erat kök är smakfullt och vackert och vilken härlig samling kryddburkar..!
Ett sånt där litet växthus kanske man ska be maken bygga..
/Kram